Ændre tekststørrelse :
Forminsk tekst Normal tekst Forstør tekst

 

Procedure for support på BridgeCentral og Bridgemate

 

1. Superbrugere.
Hvert distrikt udpeger mindst 2 superbrugere, der skal rådgive klubberne vedrørende anvendelsen af BridgeCentral (BC) og Bridgemates (Bm). Superbrugerne er uaflønnede, men kan få kompensation for dokumenterede udgifter til telefon og/eller anden kommunikation.

Superbrugernes navne og kontaktoplysninger meddeles DBf, der til enhver tid opdaterer listen på DBf’s hjemmeside. Se her.

Normalt skal klubberne kontakte superbrugerne i eget distrikt, men kan i sjældne tilfælde kontakte superbrugere i andre distrikter.

2. DBf’s sekretariat, IT-supporten
IT- supporten varetages af tre forbundsuperbrugere, Otto Rump, Henning Mikkelsen og Claus Øgaard. De yder support vedrørende problemer med BC og Bm inden for normal telefontid for IT-support, hvilket vil sige mandag til torsdag kl. 9.00 -13.00 og 18.30-19.00 samt fredag kl. 9.00-12.00 på tlf.: 4847 5213 eller mail: bridgecentral@bridge.dk


3. Rådgivning.

3.1 Brug sekretariatets IT-support som ovenfor beskrevet.

432 Brug din superbruger udenfor IT-supportens åbningstid, hvis du vil have akut en løsning på dit problem.

 



Denne procedure træder i kraft med virkning fra 1. juni 2016.