Procedure for support på Bridgecentral og Bridgemate
1. Superbrugere
Hvert distrikt udpeger mindst 2 superbrugere, der skal rådgive klubberne vedrørende anvendelsen af BridgeCentral (BC) og Bridgemates (Bm). Superbrugerne er ulønnede, men kan få kompensation for dokumenterede udgifter til telefon og/eller anden kommunikation.
Superbrugernes navne og kontaktoplysninger meddeles DBf, der til enhver tid opdaterer listen på DBf’s hjemmeside. Se her.
Normalt skal klubberne kontakte superbrugerne i eget distrikt, men kan i sjældne tilfælde kan man også kontakte superbrugere i andre distrikter.
2. DBf's sekretariat, IT-supporten
IT- supporten varetages af tre forbundsuperbrugere, Otto Rump, Henning Mikkelsen og Claus Øgard. De yder support vedrørende problemer med BC og Bm inden for normal telefontid for IT-support, hvilket vil sige mandag til torsdag kl. 9.00 -13.00 og 18.00 - 18.30 samt fredag kl. 9.00 - 12.00 på tlf.: 4847 5213 eller mail: bridgecentral@bridge.dk
3. Rådgivning
Brug sekretariatets IT-support som ovenfor beskrevet.
Brug din superbruger udenfor IT-supportens åbningstid, hvis du vil have akut en løsning på dit problem.
Denne procedure træder i kraft den 1. juni 2016.