Hej Morten (og andre som evt. er interesseret).
BC3 udvalget er kun to måneder gammelt og havde sit første møde den 11. november.
Du kan se kommissoriet og udvalgets medlemmer på bridge.dk under fanebladet DBF og videre til organisation.
Referater fra udvalgsmøder er ikke offentlige. Det er ikke noget vi endnu har diskuteret om de skal være, men jeg tror egentlig ikke det vil tjene noget formål at gøre dem offentlige. Men andre kan have en anden holdning.
Endnu er der ikke en tilgængelig liste over de opgaver vi har på vores liste, men det har vi faktisk overvejet at lægge på BC3 forsiden, så du kan se opgavelisten når du åbner din BC. Endnu er vi dog ikke nået så langt og lige nu skal vi også først drøfte nogle af punkterne, idet der er flere punkter som slet ikke er besluttet om de skal sættes i gang eller tages ud eller blot sættes i venteposition.
Jeg tror der var omkring 20 restpunkter på opgavelisten da vi startede og disse 20 punkter er alle lukket og stort set færdige og med i den sidste release 3.4.2 der kom ud 4. januar.
Lige nu er opgaven hos vores IT-leverandør en omstrukturering (det hedder sikkert noget andet i fagsproget), som gør at systemet gerne skulle blive hurtigere for os brugere.
Herudover går vi i gang med at se på nogle små tilretninger og forbedringer og måske inden alt for længe forbedring af resultatvisning på nettet.
I det seneste klubnyt, som udkom i december står der også lidt om udvalget. Her er bl. a. nævnt at ændrings- og forbedringsønsker samt ønsker til nyudvikling skal gå til udvalget, så supporten på bridgecentral@bridge.dk kun tager sig af direkte fejl og nedbrud i turneringer, samt evt. hjælp til nye brugere.
Men uanset hvordan vi prioriterer opgaverne vil der altid være brugere, som synes at netop deres rapport eller deres opsætning af BC skal opprioriteres, men her er det vores opgave at forsøge at løse de problemer / opgaver som det store flertal vil få mest glæde af.